Aforti Holding S.A. nowym Sponsorem Strategicznym Lecha Poznań

Aforti nowym Sponsorem Strategicznym

Od nowego sezonu Lech Poznań ma nowego Sponsora Strategicznego. Została nim Grupa Finansowa Aforti Holding, która już od roku współpracuje z Kolejorzem. Przy okazji prezentacji i uroczystego podpisania umowy, podczas konferencji prasowej, zaprezentowane też zostały nowe koszulki meczowe. Kontrakt został zawarty na 3 lata.

– Lech Poznań jest klubem, który bardzo dynamicznie się rozwija i z roku na rok zyskuje coraz większe uznanie. Również w świecie biznesu, który często bardzo ostrożnie podchodzi do współpracy z przedstawicielami sportu. Fakt, że Aforti Holding po rocznej współpracy z nami zdecydował się na zwiększenie swojego zaangażowania w Kolejorza, i to na poziomie dotychczas rekordowym dla Klubu, tylko potwierdza, że nasza wizja i obrana przez nas strategia wiodą nas w odpowiednim kierunku – mówi prezes Karol Klimczak.

Lech i Aforti współpracują ze sobą od lipca 2016 roku. Najbardziej wyróżniającym się elementem partnerstwa był oczywiście logotyp Sponsora Premium, który w sezonie 2016/2017 wyeksponowano na spodenkach meczowych I drużyny Kolejorza. Równocześnie jednak Klub gwarantował Partnerowi świadczenia reklamowe, czy z zakresu hospitality, a także korzystał z niektórych usług oferowanych przez Aforti Holding.

– Działalność Grupy koncentruje się obecnie wokół rozbudowy pakietu usług kierowanych do firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, rozwoju nowych linii biznesowych oraz poszerzania zasięgu geograficznego. Skupiamy się na dbaniu o jakość i szerokość naszej oferty. Wypracowaliśmy optymalną ścieżkę rozwoju, która przynosi korzyści Grupie i jej Klientom. Naszym celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi klientów z sektora MŚP – mówi Klaudiusz Sytek, Prezes Zarządu Aforti Holding S.A.

Od sezonu 2017/2018 logotyp firmy Aforti pojawi się na froncie koszulek piłkarzy. Będzie też obecny na wszystkich nośnikach reklamowych Klubu, między innymi na bandach reklamowych, ławkach rezerwowych, czy banerze znajdującym się w sektorze buforowym na Trybunie Białasa. Planowane są wspólne akcje dla kibiców Lecha i eventy dla klientów Aforti.

W poniedziałek, przy okazji konferencji prasowej, podczas której oficjalnie podpisano umowę, zaprezentowane zostały nowe koszulki meczowej I drużyny. Prezes Klaudiusz Sytek symbolicznie przekazał też na ręce prezesa Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań, Radosława Majchrzaka, sektorówkę przedstawiającą nowy trykot meczowy Kolejorza.

– Przede wszystkim pragnę pogratulować prezesom, bo podpisanie umowy pozwoli dalej rozwijać Klub, który jest bardzo ważny dla wielu poznaniaków i Wielkopolan. Wszyscy marzymy o tym, by Lech sięgał po trofea, walczył w Europie i dawał nam powody do dumy. Liczymy też na wiele wspólnych inicjatyw, które wkrótce będziemy mogli przeprowadzić – mówi Radosław Majchrzak, prezes SKLP.

Nowy Sponsor Strategiczny Lecha Poznań działa na rynku od 2011 roku, kiedy to Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect. Oferta Aforti Holding skierowana jest do przedsiębiorców i firm z sektora MŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw). W portfelu jej usług znajduje się kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie finansów osobistych i zarządzania kapitałem przedsiębiorstw.

Do Grupy Finansowej Aforti Holding S.A. należą Spółki zależne: Aforti Finance S.A., specjalizująca się w finansowaniu przedsiębiorstw, Aforti Exchange Sp. z o.o., oferująca internetową wymianę walut, Aforti Collections S.A., zajmująca się zarządzaniem należnościami i windykacją, Aforti Corporate Finance S.A., zajmująca się organizacją finansowania dłużnego dla przedsiębiorców, Aforti Capital Sp. z o.o., ukierunkowana na doradztwo finansowe i strategiczne dla firm, oraz Aforti AC Sp. z o.o. odpowiedzialna za relacje inwestorskie. Grupa działa na rynku polskim i rumuńskim, w najbliższym czasie planuje także wejście na inne rynki europejskie.

Umowa o współpracy została podpisana na 3 lata.

Powiązane posty